Zalen

De zalen van Partycentrum "De Harmonie" bestaat uit twee feestzalen en vergaderzalen. De hemelzaal is uitgerust met een verlichte sterrenhemel. Er is een geluidsinstallatie, beamer en indien gewenst een bar. Deze zaal is uitermate geschikt voor bruiloften en koffietafels maar is ook zeer geschikt voor seminars, presentaties of grote vergaderingen.

De grote zaal heeft een grote bar en een groot podium voor voorstellingen of bands. Ideaal voor feesten met live muziek of bijeenkomsten met een spreker. De zaal is uitgerust met een complete geluidsinstallatie met een professionele mengtafel, draadloze microfoons, headsets, beamer, en scherm.

In beide zalen hebben wij een uitgebreid aanbod qua culinaire invulling. Zoals luxe hapjes, walking dinners, buffetten etc.

Koffietafel

Partycentrum "De Harmonie" bied verschillende optie’s aan als koffietafel. Uiteraard kan dit aangepast worden naar uw wensen.

Wij dekken de tafels netjes op en zorgen ervoor dat de zaal er keurig uitziet. Ons personeel draagt zorg voor uw gezelschap. Voor verdere informatie kunt u bellen naar 06-83671678 of mailen naar info@zalencentrumdeharmonie.nl.

Vergaderingen

Partycentrum "De Harmonie" is ook uitermate geschikt als vergader locatie. U kunt in onze vergaderzalen terecht voor een meerdaagse vergadering of voor een vlug werkoverleg. Qua opstellingen zijn er meerdere mogelijkheden. U kunt kiezen voor een U opstelling, carre, school of theater opstelling.

Onze zalen zijn voorzien van een beamer met scherm, wifi, flipover met papier en stiften, en schrijfmateriaal. Er zijn tevens mogelijkheden voor het gebruik van de geluidsinstallatie en microfoon.

Het is ook mogelijk om uw vergadering te combineren met een lunch en/of diner.

Bruiloft

Uw bruiloft is de mooiste dag van uw leven. Partycentrum De Harmonie ondersteunt u graag in alle behoeften en denkt met u mee betreffende de perfecte invulling van uw bruiloft.

Wij maken een uniek menu wat uw stijl en smaak weergeeft. Ook qua aankleding, tijdsplanning en verzorging lopen we elke stap met u mee. De zaal wordt aangekleed naar uw wensen. Op zo’n mooie dag mag u zich niet constant druk hoeven maken of alles wel goed gaat en daarom nemen wij dit graag van u over. U hoeft zich alleen maar te richten op het genieten van uw dag.

Wij omarmen het voorrecht om bruiden te helpen met de mooiste dag van hun leven. Wij staan dan ook dag en nacht voor u klaar om alle vragen en opmerkingen met u door te nemen. Niets is ons teveel om deze droomdag realiteit te maken.

Diner bruiloft

Qua culinaire invulling zijn er vele mogelijkheden. Meestal wordt er gekozen voor een uitgeserveerd 5 gangen menu, maar steeds vaker wordt er ook gekozen voor een andere opzet. U kunt bijvoorbeeld denken aan shared dining, waarbij u samen al het eten deelt, net zoals u vanaf nu alles zult delen met uw wederhelft. U kunt ook kiezen voor een modern walking dinner, waarbij niemand gebonden is aan een vaste zitplaats.

Personeel

De dag van uw bruiloft is de mooiste dag van uw leven. Het personeel van Partycentrum De Harmonie beseft dit als geen ander en zal er alles aan doen om zijn steentje bij te dragen aan uw gelukkige dag. Service, gastvrijheid, nauwkeurigheid en oplettendheid zijn kwaliteiten die wij ons personeel aanleren. Wij vinden dat fantastische service de norm moet zijn en niet een uitzondering.

Verenigingen

Partycentrum "De Harmonie" is ook zeer geschikt als thuishaven voor verschillende verenigingen. Of het nu een carnavals vereniging, biljartclub, harmonie gezelschap of een sport vereniging is, allen zijn meer dan welkom voor hun activiteiten en evenementen in de zalen.

Neem contact op met Stephan Seegers via 06-83671678 om een afspraak te maken.

Buffetten

Onze buffetten zijn zorgzaam en op luxe culinaire niveau samengesteld. De mogelijkheden zijn qua smaak, inhoud, presentatie en creativiteit oneindig. Wij hebben een aantal buffetten voor u samengesteld onderaan de pagina. Maar de meeste buffetten maken wij op maat op basis van uw wensen en budget.

Walking dinners

Een walking dinner is dineren in een ongedwongen setting. Er wordt voortdurend rondgegaan met heerlijke kleine gerechtjes die gemakkelijk staand genuttigd kunnen worden. Hierdoor ontstaat er een meer informele en gezellige sfeer. Vele verschillende kleine gerechtjes vormen samen één compleet diner.

Creativiteit kent geen grenzen hierbij. Van een speelse presentatie tot een zeer exclusieve opmaak, u kunt hiermee alle kanten op. Het mooie van deze opzet is dat uw gasten niet gebonden zijn aan een vaste zit of staanplaats. Ze kunnen gewoon tijdens het diner rondlopen waardoor er meer divers sociaal contact ontstaat. Ook heeft u met een walking dinner meer diversiteit qua de culinaire invulling. Heel leuk voor zakelijke feesten , huwelijksfeesten maar natuurlijk ook voor alle andere gelegenheden.

Geef uw wensen aan ons door en wij maken het mogelijk.

Hieronder vindt u enkele voorbeelden van walking dinner menu’s. Wij serveren per persoon drie voorgerechtjes, vier hoofdgerechtjes en drie nagerechtjes.

Hapjes en fingerfood

Als u niet uitgebreid wilt eten maar uw gasten toch wilt verwennen met culinaire top smaken dan bent u bij het Partycentrum "De Harmonie" aan het juiste adres.

Onze hapjes/fingerfood worden op creatieve wijze bereid en gepresenteerd. Uw gasten zullen verrast worden met culinair genot en creatieve presentaties. Heel wat anders dan de doorsnee standaard hapjes. Ook leuk voor bruiloften als het al wat later in de avond is.

Hapjes assortiment

Hieronder vindt u enkele voorbeelden uit ons hapjes assortiment. Er is nog veel meer mogelijk. Informeert u naar de mogelijkheden of maak een afspraak via info@zalencentrumdeharmonie.nl

Neem contact met ons op:
Sitemap  -  Privacyverklaring